Veelgestelde Vragen

Reizen met kinderen kan een uitdaging zijn. Onze missie is om reizen met kinderen gemakkelijker te maken door kwalitatieve reisproducten te creëren die meer reizen aanmoedigen.
Wij zijn ook ouders, dus wij staan achter je!

Hieronder vindt u antwoorden op enkele van uw meest gestelde vragen.

PRODUCT

Welke producten heeft u momenteel te koop?

Op dit moment hebben we eenvoudige en stijlvolle familiepaspoorthouders en pakkubussets.
We hebben meer producten in de pijplijn, dus schrijf u in voor onze mailinglijst om de nieuwste updates en nieuws te ontvangen.

BETALING

Welke betaalmethoden accepteert u?

Wij accepteren Visa, MasterCard, American Express kaarten en Apple Pay.

U kunt ook betalen met PayPal. Bij het selecteren van deze optie bij het afrekenen, wordt u doorgestuurd naar de PayPal-site om in te loggen of af te rekenen als gast. Controleer het weergegeven bedrag voordat u op 'Nu Betalen' klikt. Zodra de transactie is voltooid, wordt u teruggeleid naar onze website. Zorg ervoor dat u uw verzendadres dubbel controleert.

BESTELLINGEN

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U ontvangt een verzendbevestigingsmail met daarin de trackinginformatie van uw bestelling. U kunt het trackingnummer invoeren op onze trackingpagina hier.

Houd er rekening mee dat het tot 2 werkdagen kan duren voordat je de verzendbevestiging per e-mail ontvangt na het plaatsen van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Ja, wijzigingen kunnen worden aangebracht als uw bestelling nog niet door het magazijn is verwerkt. Neem zo snel mogelijk contact met ons op met uw verzoek, en we zullen ons best doen om het in behandeling te nemen. We kunnen echter geen wijzigingen garanderen, aangezien het magazijn bestellingen zo snel mogelijk verwerkt.

Stuur ons een e-mail op support@farandwide.nl voor eventuele wijzigingen.

VERZENDING

Wat is een pre-order?

Een pre-order stelt u in staat om uw favoriete product te reserveren voordat deze in ons magazijn aankomen. Producten die in pre-order staan, worden duidelijk gemarkeerd en worden op basis van de opgegeven datum naar klanten verzonden.

We zullen u altijd via e-mail op de hoogte houden, dus zorg ervoor dat u "ja" aanvinkt voor het ontvangen van marketingberichten van ons tijdens het afrekenen en bevestig uw e-mailadres!

Waar verzendt u naartoe?

We hebben onlangs verzending naar meer landen wereldwijd geïntroduceerd! U vindt een volledige lijst van de landen waarnaar we verzenden op onze verzendinformatiepagina.

Biedt u gratis verzending aan?

We zouden willen dat we dat konden! We zijn een nieuwe startup en richten ons op groeien en het uitbreiden van onze opties voor u. In werkelijkheid bestaat gratis verzending niet. Alle bedrijven moeten de kosten van de koerier betalen, alleen grote bedrijven kunnen deze kosten gemakkelijker dragen.

We blijven ons inspannen om de beste verzendtarieven mogelijk te maken! We waarderen uw steun voor kleine bedrijven in deze moeilijke tijden. Heel erg bedankt voor uw begrip en steun. ❤️

Biedt u opties voor expresverzending aan?

We bieden zowel standaard- als expresverzendopties. Expresverzending hangt af van de bestemming, dus bekijk onze verzendinformatiepagina.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Alle bestellingen worden liefdevol ingepakt en u ontvangt e-mailupdates terwijl het product naar u onderweg is. Bestellingen binnen het VK kunnen tot 4 - 10 werkdagen na verzending aankomen, bestellingen naar de VS kunnen tot 6 - 10 dagen duren en EU-bestellingen kunnen 6 - 18 dagen duren. Andere internationale bestellingen kunnen enkele weken onderweg zijn.

Wij raden u aan onze verzendinformatiepagina te bekijken voor meer details.

Tijdens een feestdagenseizoen (bijv. Kerstmis) kunnen normale verzendtijden mogelijk niet van toepassing zijn. Wij verzenden niet op zaterdagen en zondagen.

U kunt de status van uw levering hier volgen.

Waar worden uw producten vanuit verzonden?

Op dit moment worden onze producten verzonden vanuit een magazijn in China. Verzending met een partner in China heeft ons in staat gesteld om een aantal voordelen aan onze klanten te bieden, waaronder snellere herbevoorrading en internationale verzending.

RETOURNEREN & RUILEN

Wat is uw retourbeleid?

We geven om uw 100% tevredenheid! Wij zijn in zaken om uw leven te vereenvoudigen en niet moeilijker te maken.

Als u niet helemaal verliefd bent op uw product, kunt u het binnen de eerste 30 dagen na levering retourneren. Lees meer over ons retourbeleid hier.

DIVERSEN

Heeft u een Instagram- of Facebook-account?

We hebben beide en we zouden het geweldig vinden als u ons volgt! U vindt ons op Instagram op @farandwideofficial en op Facebook op Far & Wide. U vindt er kortingen en weggeefacties, en up-to-date informatie over onze groeiende collectie.

NEEM CONTACT OP

Heeft u een vraag die niet in de bovenstaande veelgestelde vragen is behandeld? Neem contact op met onze klantenservice-tovenaars! Ze zijn vol kennis over onze producten en hebben het magische recept om kinderen in slaap te brengen—oké, dat laatste deel niet, maar als u een echte breinbreker hebt, neem dan hier contact met ons op.