Restitutiebeleid

TERUGBETALINGEN & RETOURS

Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 30 dagen na de leverdatum retourneren voor een volledige terugbetaling. Het product moet in ongebruikte staat en in de originele verpakking zijn.

Om uw retourzending te starten, neemt u contact met ons op via support@farandwide.nl.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van de bijbehorende verzendkosten voor het retourneren van het product naar ons hoofdkantoor in het VK. Wij bieden geen retourlabels aan en verzendkosten worden niet terugbetaald.

U kunt overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde product ontvangen. Zodra uw geretourneerde product is ontvangen, sturen we u een e-mailmelding. De terugbetaling wordt vervolgens verwerkt en een krediet wordt toegepast op uw oorspronkelijke betaalmethode.

Houd er rekening mee dat we geen retourzendingen per hand accepteren.


ANNULERINGEN

Als u wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, aangezien het magazijn bestellingen zo snel mogelijk verwerkt.


SCHADE & PROBLEMEN

Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect, beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen. U hoeft alleen een paar details te verstrekken:

  • Uw bestelnummer
  • Afbeeldingen van het volledige artikel en, indien relevant, het gebied van de fout
  • Details van het probleem dat u heeft opgemerkt en hoe het zich voor het eerst voordeed
  • Alle andere informatie, bijv. is het gewassen/gebruikt

Als het binnen 30 dagen is gekocht, bieden we een volledige terugbetaling of omruiling, afhankelijk van bevestiging van het probleem. Voor artikelen die meer dan 30 dagen geleden zijn gekocht, raadpleegt u ons garantiebeleid.


VERLOREN / GESTOLEN PAKKETTEN

Far & Wide is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. U moet een claim indienen bij de betreffende koerier. Als u verdere hulp nodig heeft, neem dan gerust contact met ons op via support@farandwide.nl en we doen ons best om u te helpen.


VERZENDKOSTEN

De koper is verantwoordelijk voor het betalen van eventuele verzendkosten met betrekking tot internationale bestellingen. Far & Wide is niet verantwoordelijk voor het betalen van douanerechten, belastingen en invoerrechten.

Als de levering van het pakket wordt geweigerd of een verkeerd adres wordt opgegeven, worden de verzendkosten niet terugbetaald. In deze gevallen wordt de bestelling geannuleerd.

U kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over retourzendingen via support@farandwide.nl.