Garantie
We begrijpen dat er problemen kunnen ontstaan met onze producten en we zijn vastbesloten om deze eerlijk aan te pakken.
ONZE GARANTIE
Onze standaard beperkte garantie dekt fabricagefouten tot één jaar vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum.
WAT WORDT GEDEKT
Het is echter belangrijk op te merken dat deze garantie geen schade dekt die is veroorzaakt door normale slijtage, onjuist gebruik, onzorgvuldigheid, nalatigheid, ongevallen of transportschade.
HOE HET WERKT
Neem contact met ons op via e-mail om het proces te starten op support@farandwide.nl.
Om ervoor te zorgen dat uw claim efficiënt en eerlijk wordt verwerkt, dient u het volgende te verstrekken:
-
Bewijs van aankoop is vereist voor alle garantieclaims.
- Duidelijke foto’s of video’s waarop het defecte gebied te zien is.
- Een schriftelijke uitleg met details over de reden van uw claim.
Zodra we deze informatie hebben ontvangen, beoordeelt ons team uw claim binnen 1-2 werkdagen. Afhankelijk van de aard van de claim en de beschikbaarheid van voorraad, kunnen we een reparatie, vervanging of alternatieve compensatie aanbieden. In sommige gevallen kunnen we u vragen het product aan ons terug te sturen voor verdere beoordeling.
Houd er rekening mee dat retourportokosten voor rekening van de klant zijn. Wij dekken echter alle daaropvolgende verzendkosten met betrekking tot het verzenden van een nieuw of gerepareerd artikel.
De FAR & WIDE 1 Jaar Beperkte Garantie kan van tijd tot tijd worden gewijzigd.